Saturday, February 14, 2009

Alla Hjärtans Dag

I går var det fredag den trettonde men inga olyckor inträffade, i vilket fall inte som drabbade mig! På jobbet firade vi Alla Hjärtans Dag i förskott och rosa rosor delades ut. Vi i personalen fick varsin och och alla våra vårdtagare fick varsin, det var så klart uppskattat hos dem! Jag fick även en knippe tulpaner av en tjej. Dessutom så fick jag en virtuell ros: @};- av min snälle läsare "DHB" nyss! Tack så mycket, det värmde!




Morgonen till ära har jag och min dotter fortsatt med våra Alla Hjärtans Dag- kort, de ska vi dela ut på middagen idag och i morgon.



Jag hoppas att Ni får en skön dag med blommor, kärlek och choklad!



En hjärtbakelse som dottern fick av vår "landlady" Rose i Kanchanaburi, Valentines day.2008

Denna sötsliskiga men goda glassbomb bjöd lillskruttans farmor på när vi var där på middag i söndags och firade "Hönsfarbrorns" födelsedag

dddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd

1 comment:

Anonymous said...

Ni är för söta. Hoppas ni fått en trevlig alla hjärtas dag och att man riktigt skämt bort er med blommor och godis...
Kram på er

DHB