Tuesday, February 28, 2012

Apropå Björn...

...Ranelid.

Jag har sett hans morotsfärgade nuna lite här och var på sista tiden.
Jag har läst hans namn i bloggar och på facebook och på löpsedlarna förstås.
Han var visst med i melodifestivalen och det blev så omskrivet att jag var tvungen att kolla in bidraget på Youtube, bland det roligaste jag sett och jag skrattar ännu, he he he... :-D



Jag har faktiskt träffat Björn personligen, det var inget höjdarmöte direkt.
Jag och tre snygga kompisar agerade värdinnor på en boksignering som Björn hade tillsammans med Ewa Rudling. Vi tog hand om alla gäster och serverade skumpa och godsaker.
Vi såg även till att Björn och Ewa hade det bra.
Att de fick tillräckligt med bubbel och att det inte stod massa disk på deras bord.
Björn kändes ganska dryg och otacksam och han tittade inte ens på oss.
Han hade väl kunnat ge oss en signerad bok eller så som tack för hjälpen!
Men icke, han gav oss ju inte ens ett tack med sin annars så ordbajsande mun.

Bilden på honom googlade jag fram. Jag googlade på Björn och Ewa (med efternamn) och tänkte att jag kunde kanske ha tur och få upp en bild från just boksigneringen. Det fick jag inte, däremot kom lustigt nog bilden ovan, från min blogg upp?!

No comments: