Monday, November 21, 2011

Mening?

Det är ingen höjdare att vara sjukskriven!
Det är lätt hänt att man blir uttråkad, rastlös, förslappad!
Särskilt de veckor vi inte har barnen.

Jag önskar verkligen att jag mådde bra i kroppen och klarade av att göra saker som vanligt!
Min lägenhet var så fruktansvärt ingrodd, dammig, snuskig så idag stod jag helt enkelt inte ut med att se och trampa i skiten!

Fram med trasa och dammsugaren alltså, så nu är jag helt ledbruten och mosig och har precis tagit alvedon och muskelavslappnande paraflex för att bli människa igen.
Jag får inte hålla på och städa och ha mig!!
Jag vet jag vet jag vet.
Men ändå, jag kan inte låta bli!

Dumt som fan och gud vad jag skulle ångra mig och aldrig förlåta mig själv om det skulle leda till för tidig förlossning!

Jag är i vecka 29 nu och bebisen är för liten för att komma ut redan!
Den skulle antagligen överleva men den är ju inte riktigt färdig än och skulle kanske få men för livet.

Så vad ska jag göra av mina dagar när jag blir helt slut bara av att gå till tunnelbanan?
Jag kan inte bara läsa och kolla på TV hela tiden.
Det blir hemskt tråkigt i längden.

Jag måste hitta något meningsfullt att fördriva mina dagar med.
Något som inte är fysiskt ansträngande.
Vad?


No comments: