Friday, November 1, 2013

Butiksinnehavare, jag?

Ja, tydligen ska jag snart bli innehavare av en barnbutik. Vi kommer att sälja begagnade barnkläder, skor, leksaker och annat som har med barn att göra. Detta har tagit upp större delen av min tid och jag har minst sagt haft fullt upp på sista tiden. Roligt men stressigt, särskilt som saker kommit emellan och gjort att jag inte kunnat lägga ned den tid jag velat på det som har med butiken att göra.

Jag sa upp mig från mitt jobb nu i somras för att satsa på den här butiken. Jag ska bli egen företagare, något som jag aldrig ens funderat på att bli och egentligen var det väl inte min ide och inte mitt beslut...men jag flyter med och hakar på och tror att det kommer att bli riktigt skoj!

Jag hade dessutom gett allt jag kan på mitt gamla jobb och kände att jag var klar där för längesedan. Det var av ren bekvämlighet jag stannade kvar så många år som jag gjorde. Och naturligtvis för att jag tycker om att hjälpa och jobba med människor!

No comments: