Monday, February 14, 2011

Ack nu är det vinter...

...igen och höll på att ramla bakut när jag kollade termometern igår morse, 16 minusgrader! Shit! Först börja man få vårkänslor, sen blev det massor av snö igen och så nu, kallt som satan. Men den som väntar på något gott...

Jag hämtade hem mina skidor från Vingmutter vid nyår och ännu har jag inte använt dem, borde väl vara bra läge att inviga dem på nytt nu! Det var nog halva livet sedan jag åkte så det kan bli riktigt spännande!

Just nu sitter jag och väntar på att bege mig mot Gullmarsplan, Kommunal för att gå en fyradagars arbetsmiljöutbildning med focus på SAM. Det passar mig bra att få sitta inomhus och lyssna och ta in information i fyra dagar. Jag är lagom förkyld och pallar inte springa in och ut och runt och hjälpa massa människor, som jag brukar göra.

Nej, dags att röra på sig då! Vi hörs snart!

No comments: