Monday, March 19, 2012

Tre fina...

...vänner har jag hunnit träffa på en och samma vecka!

Det är helt fantastiskt nu för tiden!

Tess var här i veckan och sörplade i sig soppa, fikade, kollade in en vaken prins och visade oss några radhus på hemnet som de spanat på.

Linda, var jag och mina små knoddar hos i fredags. Vi käkade god pasta, kikade på varandras bebisar och kollade foton från när våra stora tjejer var bebisar. De stora barnen lekte lite tafatt med varandra. De kändes lite avslagna som om några baciller var på gång.

Jen och hennes tre kids var här i lördags och mumsade i sig glutenfritt bröd och choklad. De kollade in lillprinsen för första gången. Jen´s minsting som nyss var en baby kändes nu så stor. Och han fyller ju faktiskt två år i maj, gud vad tiden går fort!

Jag hoppas att jag kommer träffa dessa varelser lite oftare när det våras! <3

No comments: