Wednesday, March 21, 2012

Jubileum:-)

Idag kan man säga att det var tre år sedan jag och J blev tillsammans.
J berättade det för tjejerna vid frukostbordet men de förstod inte riktigt vad han menade.
Jag sa att det var tre år sedan som J och jag pussades för första gången.
"Tyckte du att det var äckligt att pussas?" frågade J´s dotter mig.
"Nej, då hade jag ju inte pussats om jag tyckte det var äckligt!" svarade jag.
Då sa hon att hennes styvfar avskyr att pussa henne.
Knepigt tycker jag.

Jag sa till J att det är bra gjort av honom att han varit ihop med mig
 i tre hela år.
"Det är inte många som stått ut med mig så länge! Det borde du få pris för!"
Ja, han måste vara utrustad med jordens största tålamod.


Lillprinsen blir sju veckor idag!
Han är väldigt snorig och vaknade pigg och glad vid halv 6.
Min dotter är feberfri men vi stannar hemma för säkerhets skull.
J´s dotter valde att stanna hemma med oss.
J hade också chans att stanna hemme men valde att åka till jobbet.
Han är kontrollfreak och måste dit och kolla läget
.Dessutom måste han fixa så att lönerna kommer i tid.


No comments: